HTML

bender

Olyas dolgokról szól, melyek nap, mint nap körbevesznek.

Friss topikok

Linkblog

Napjaim, akár a sinus fv

2009.06.15. 10:01 etteck

A tegnap egy nagyon jó napot sikerült zárnom, ezért is nem tudtam még aznap megírni az új bejegyzésem. Ezt most pótlom.

Tegnap minden összejött, nagyon jó volt. A reggel a szokásos volt, első étkezésnek lecsúszott a kis proteinshake-em, ezt újfennt kutyasétáltatás közben ejtettem meg. Miután felértem elkezdtem gyártani aznapra a kajámat. Amint megfőtt a rizsem, rögtön tejjel cukorral összeturmixoltam és bedöntöttem. Tehát már majdnem két kaján túl voltam és még csak reggel fél9 van. Leültem a gépem elé és ismételten NFS:MW volt a menü. Fél 11 tájt felhívtam az edzőpartnerem, hogy mikor megyünk edzeni. Megbeszéltük hol, mikor és indulhattam is. Félúton felszedett kocsival. Hihetetlen jó edzést sikerült összehozni, sikerült minden, amit csak terveztem. Edzés után lecsúszott a következő adag protein. Hazaérve egy hatalmas kajálást csaptam. Majd rászóltam pár barátomra, hogy lenne itt nálam egy ilyen kis összejövetel. Fél6ra ittvolt mindenki, természetesen fél6ig még egyszer kajáltam. Begyújtottuk a pipát, lőttünk ilyen chillout zenét és kiveséztünk egy jó pár témát. Volt itt minden, aztán az egyik kedves barátom megéhezett ezért összeraktam egy 10tojásos rántottát. Hihetetlen jó volt a hangulat, nagyon jól éreztük magunkat. Fél 10-10fele véget ért a kis "ülés". Ezután számomra következett egy nagy rendrakás, ez egy velejárója az ilyen kis összejöveteleknek, de igazán megérte. :) Miután mindennel végeztem még kajáltam egyszer. 11ig a gépem előtt dekkoltam, majd rájöttem, hogy aludnom kéne. Le is dőltem aludni, de még elkezdtem nézni a Kaméleon c. filmet, amin természetesen elaludtam ^^

A mai napom is igéretes lesz, éppen pipázom és lassacskán indulhatok a castinigrodába szerződéskötésre. Aztán onnan rögtön megyek az évzárómra. Amint véget ér, hazajövök betolom a következő adag kajámat, és megyünk edzeni..

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bender.blog.hu/api/trackback/id/tr871185763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása