HTML

bender

Olyas dolgokról szól, melyek nap, mint nap körbevesznek.

Friss topikok

Linkblog

Amilyennek egy napnak lennie kell

2009.06.17. 18:24 etteck

Koránkeltem. Ébredés után, igazából még a szemem se nyílt ki teljesen, de már a shaker poharamat fogtam és adagoltam bele a proteinemet. Felöntöttem vízzel, összeráztam és amíg a hab visszaül, elvégeztem a reggeli kis teendőket. Ez alatt bármit lehet érteni. Erre rá egy órával legurult egy rizsital, de most valami hihetetlen jól sikerült, mintha tej lett volna, csak úgy csúszott :D Fél 9kor anyukámmal kimentem a nagymami elé, mert jött fel hozzánk látogatóba vidékről. Ez mindenképpen pozitív, hiszen ilyenkor annyi kaja van, hogy csak úgy csillognak a szemeim. Ami nem volt jó, hogy nekem kellett cipelnem midnen kis cuccát, és mire hazaértünk bedurrant mindenem :D Amint megjöttünk, mamusz befoglalta a konyhát és rögtön olyan jóképű csirkt dobott elém, hogy majdnem orgazmust okozott vele :D Hatalmas nagy kaja után, a már tegnap megvásárolt creabombot levittem a buszpályaudvarra egy kedves barátomnak. Eztán hazaérve megint egy kaja következett, majd csörgettem az edzőpartneremet, hogy mikor megyünk terembe. Mire közölte, hogy ő már lennt van, szóval fogtam magam és utánasiettem. Brutális edzés volt a mai, nagyon jól sikerült ismét. Egyre csak jobb lesz, és ez tetszik.

Hazaérve összeraktam 7tojásból egy rántottát, hogy beindítsam az ATP folyamatokat, majd egy óra múlva rákínáltam egy kis szénhidrátot.

 

Innentől kezdve a pihenésnek szentelem a nap hátralévő részét, no és persze a kajálásnak. Holnap forgatásra megyek a TV2-höz. Nem értem, hogy miért, de izgulok miatta : \

Na mindegy, holnap jelentkezem...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bender.blog.hu/api/trackback/id/tr81191690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása