HTML

bender

Olyas dolgokról szól, melyek nap, mint nap körbevesznek.

Friss topikok

Linkblog

Egy nem épp kellemes nap

2009.06.13. 21:52 etteck

A tegnapi kis kiruccanásnak tudható be, hogy elég későn ébredtem fel. Nem szeretem az ilyesmit, mert teljesen szétcsúszik a napom. Tiszta kóma vagyok, gyorsan bekevertem a reggeli protein shakemet, majd levittem sétálni a kutyát. Séta közben elfogyasztottam a kis reggelimet, majd miután felértem, egy gyors zuhany után a konyhában találtam magam. Összeraktam egy 5tojásos rántottát, mert hirtelen más nem jutott eszembe és a napi fehérjebevitel a rántottával proteinshakekel már majdnem fedezve volt. Behoztam a szobámba, majd kanállal - igen, kanállal eszek majdnem mindent, mert több "takarmány" fér rá" - belapátoltam. Ezután kihordtam a szobámból a napok alatt felhalmozódott poharakat, tányérokat és elmosogattam mindent. A konyhát is rendbe raktam, 'miért ne?' alapon. Később főztem tésztát és rizst. Mindkettő a napi szénhidrátbevitel fedezésére szolgál. A rizst én már nem bírom megenni, mert az orromon és a fülemen jön vissza, mert nem kis mennyiséget fogyasztok belőle. Éppen ezért csinálok belőle italt, aminek "elkészítési receptjét" egy magyar testépítőtől húztam. Röviden, a rizst tejjel és a vaniliás protein"por"-ral összeturmixolom teljesen hígra. És már lehet is bedönteni. Ebben a kis italban megvan minden amire a szervezetnek szüksége lehet. Orgazmust tud okozni a sima rizsevés után. A tészát meg úgy eszem amivel éppen kedvem tartja, tehát lehet ez lekvár, kakaópor, mák stb. és így megunni is nehéz hálistennek, mert a tészta is egy remek szénhidrátforrás.

Megvolt még egy étkezés, majd leültem ismét a gépem elé és NFS-ezni kezdtem, mire rájöttem, hogy álmos vagyok. Szóval inkább lefeküdtem aludni. Rettentő jól esett. Ilyen délután 4, fél 5 fele ébredtem teljesen kipihenten. Kimentem konyhába, hogy töltsek rizsitalt a kis shaker poharamba majd levittem a kutyát ismét, amig a kutyuska végezte a dolgát, én elfogyasztottam az italomat. Feljöttem, leültem játszani majd egy óra múlva megéheztem, ezért hoztam a tésztámból egy adagot tejföllel és reszeltsajttal. Gyorsan belapátoltam majd játszottam tovább. És így kb. 2óra múlva megismételtem ezt a tésztás mókát.

 

Igazságszerint azért mondom, hogy ez a nap nekem nem volt túl kellemes, mert nem volt itthon senki, nem volt kivel kommunikálnom, mert ha a kutyával próbálnék kapcsolatot teremteni, azthiszem elég egyoldalú beszélgetésben lenne részem. Tehát teljesen egyedül voltam, mindent nekem kellett intéznem, takarítás, rendrakás, kutyaséta, kaja stb.  és így kb. a mai nap során a saját hangomat nem is hallattam. Kissé magányosnak érzem magam. És a napom folyamán nagyon sokszor törtek rám a múltból szép emlékek, amik fájdítják a kis szivemet, szólaltak meg a rádióban számok, amik szintén köthetők emlékekhez, az emlékek pedig személyekhez és így máris kialakul bennem a rossz érzés. Valami, bár lehet inkább valaki hiánya fáj még kissé. Annyira nem mókás, de egynek örülök, hogy holnap edzés és a mai nap tudtam pihenni és viszonylag rendesen tudtam kajálni, ami elengedhetetlen egy jó edzéshez és az edzés utáni regenerációhoz, glikogénraktárak újratöltéséhez. És azthiszem most belövöm a Pumping Iron-t - mert nem láttam még elégszer - és aludni fogok.

 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bender.blog.hu/api/trackback/id/tr311183272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bams 2009.06.14. 14:43:14

kitartás ember! nem sikerülhet minden napod jól. az emlékekről meg annyit hogy azok kellenek és mindig váratlan időpontban törnek az emberre :/

etteck 2009.06.15. 10:04:39

igyekszem! :) köszi
süti beállítások módosítása