HTML

bender

Olyas dolgokról szól, melyek nap, mint nap körbevesznek.

Friss topikok

Linkblog

Egy viszonylag kellemes nap

2009.06.13. 03:47 etteck

Az írásom első része nemhiszem, hogy kellően tükrözi majd a bejegyzés címét ^^ Felkeltem reggel és a szokásos reggelim után úgy döntöttem, hogy nem érdekel, leszarom én ma bizony már be nem tolom a képem az iskolába. Úgyis utolsó nap, már nemszámít. Ezzel szemben reggel 9 óra tájt, rászántam magam és mégis elindultam suliba. Lehet "utolsó" nap - de nem, mert ugye lesz még egy évzáró, hétfőn - viszont az én arcomról a világvége hangulat volt leolvasható. A Kosztolányin várakozás közben megszólított egy igencsak idős, szarrá fossá dohányzott emberke, de így semmi köszönés, semmi bocsi, neharagudj hülyegyerek vagy valami hasonló dolog nem volt, egyből kérdéssel indított. Megkérdezte tőlem, hogy én törökbálintra megyek-e? Feleltem neki, hogy nem, nem törökbálint az uticél. Mire ő, jó ez mindegy is, mert én most egy 972-es buszt várok, ami törökbálintra visz. Erre azt mondtam neki, hogy az egy dolog, hogy az a járat tényleg törökbálintig közlekedik, de nem nappal, hanem éjjel, hiszen éjszakai járat. De nem, nem, az úriember szentül meg volt győződve arról, hogy neki 972es buszra kell szállnia. És konkrétan veszekedésbe elegyedtem semmi perc alatt, de hamar le is zártam azzal a mondattal, hogy rendben igaz, várja meg nyugodtan azt a 972est, akár 0:38kor itt is lesz :) Eközben megjött az én buszom és búcsút inthettem.

Az iskolába beérve rá kellett jönnöm, hogy kurvára felesleges volt bejönni. Körülbelül a 3.óra közepére be is értem. Bemegyek a terembe és fullsötétben mindenki mered a tv-re, valami George Clooney film ment. Engem ez kicsit se kötött le, sajnos. De hálistennek nem sokáig kellett ezt a kínt elviselnem, de rögtön jött a következő.

Mert levonultunk az iskola "görög színházába", ami a különböző rendezvények, műsorok stb. megrendezésének célját szolgálja. Jelen esetben egy műsort tekinthettünk meg, mely egy igaz történet alapján készült. Két tizenéves kamasz srác életének egy komoly "problémájáról" illetve az életük egy kis részletéről szól. Tehát képzeljük el a szoksásos, teenager korszakot, benne vannak minden szarban, keresik a bajt, felelőtlen, kicsapongó szar életet élnek. A probléma akkor kezdődik, amikor a két srác az autópálya feletti hídról köveket rúgdal le az autósokra. Az egyik kővel halálos balesetet okoznak. És ennek következményeiről, miértjéről,  részletes kifejtéséről szólt a kis műsor. Nagyon jól kivitelezték az egész műsort, viszont még ígyis az egyszer megnézhető kategóriába sorolom.

Suli után hazaérve, megcsináltam a kis kajámat majd elvonultam a szobámba. Elcsaptam hamar az időt a jó öreg NFS: MW-del. Majd megint kajáltam egyet. Ezt követően felhívtam xy-t, hogy mikor megyünk edzeni. Megbeszéltük mikor, hol vesz fel kocsival. Igen, ilyen jó dolgom van.. kocsival fuvarozzák a seggem. Természetesen az edzés előtti Hot Blood nem maradhatott el (energiaszint növelő, bedurranás fokozó). Rettentő jó edzésben volt részünk, legyilkoltuk egymást elég rendesen. Az edzés utáni protein shake se maradhat el, majd irány haza. Hazaérve ismételten kajáltam egy nagyot. Leültem a gép elé, eltelt akár másfél óra is, majd ismét enni kezdtem. A kajám befejeztével már kezdték megszervezni az estémet...

Egy jóbarátunk <3, bátyám és én felugrottunk gazdagrétre beszélgetni 2 leány ismerőssel, egy kis vodka mellett. Én nem ittam, csak vizet ^^ Az alkohol katabolikus hatással van az izmokra, az meg nemkell nekem. A sofőr meg alapból nem ihat, de ebben az esetben én úgy láttam rajta, hogy nem is igazán sajnálja, nem volt meg az a hangulat, ami általában meg szokott lenni. Na mindegy is.. Ilyen hajnali 1fele lenéztünk budakeszire, mert elvileg kinnt vannak/lettek volna drag-es arcok, de odaérve tapasztalnunk kellett hiányukat :D Szóval hazajöttünk, megálltunk a ház előtt és a kocsiban még egy jó darabig beszélgettünk erről-arról, mely témák közül lehet kifejtek majd egyet itt a blogban..

 

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bender.blog.hu/api/trackback/id/tr611182098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bams 2009.06.13. 14:12:20

hajrá öcsi :) jó hogy blgolsz!
a "sofőr" :D

etteck 2009.06.13. 14:46:26

Azaz, A Sofőr ^^ :P

hogyne... 2009.06.13. 16:09:26

csak abba ne hagyd :))
süti beállítások módosítása