HTML

bender

Olyas dolgokról szól, melyek nap, mint nap körbevesznek.

Friss topikok

Linkblog

(apa) Kezdődik a nyár

2009.06.16. 07:26 etteck

A tegnapi napom felemelő érzéssel töltött el. A szokásos reggeli proteinshakes kutyasétáltatás téma után egy darabig a gépemet nyomattam. Majd eljött az ideje hogy készülődjek, mert jelenésem volt a PP Castingirodában. Szerződéstkötni mentem, egy sorozat mellékszereplője leszek. Minden hibátlanul ment, amint ott végeztem hazajöttem, mert ennem kellett. 15:00kor megkezdődött a tanévzáró ünnepély mindenki örömére. Egy valamit nem értek.. egy ünnepély alkalmával miért kérnek fel egy kb. 10-15 srácot, hogy énekeljenek nekünk ilyen oldschool népdalokat? Állítom egy macska muzikálisabban vernyákol dugás közben, mint amit ott ők levágtak. Na de mindegy, mert hálistennek nem húzták sokáig, egy tapsot megérdemeltek (bár én nem tapsoltam). Majd az igazgató beszéde következett, és röviden tömören közölte, hogy az ezévi tanulmányi eredmény egy rakás szar volt, de ezen a többség csak röhögni tudott..  A bizonyítványosztás közben még az osztályfőnök próbált lelkizni stb. de ez senkit nem érdekelt. NA VISZLÁT! Mindeniki rohant haza.

Hazaértem, egyből kaja hegyek. Ettem egy "kis adagot", majd csörgött az edzőpartnerecském, hogy mehetünk is edzeni. Az edzés valami hihetetlen jól sikerült, kiadtuk a beleinket is. Az edzés után lecsúszott az elmaradhatatlan protein shake, majd hazaérve ismét egy hatalmas étkezést ejtettem meg. Nagyon fáradt voltam, ugyhogy hamar nyugovóra tértem.

 

Felemelő érzéssel tölt el, hogy most egy jó darabig mellőzhetem az "időre felkelést" meg a reggeli rohanásokat. Nem fog hiányozni. Az, hogy a nyáron mi lesz, mit csinálok az edzésen kívül még nemtudom, de nekem az a legfontosabb, minden aköré csoportosul..       Na mindegy, KEZDŐDIK...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bender.blog.hu/api/trackback/id/tr821188062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása